Monday, December 21, 2009

Keinginan...



Hmm.. Entah kenapa sejak sebulan dua ini aku mempunyai satu keinginan yang pelik dan aku langsung tak pernah terfikir. Padahal dahulu aku selalu berkata, kenapalah diorang nie buang duit beli benda ni mahal-mahal. Tapi sekarang terbalik pulak dekat diri aku. Mungkin betul cakap orang, lama-lama makan diri kita sendiri. Keinginan aku kali ini memang sukar aku nak dapat. Sebab kos nya terlalu tinggi. Benda yang aku idam-idamkan itu adalah Canon DSLR. Memang mahal harganya. Tapi makin lama makin aku nak benda itu. Dan untuk pengetahuan anda semua, dalam sebulan dua ini, aku dah start menggeledah internet dan cuba ambil tahu apa itu “camera”. Tapi aku percaya, tak mustahil satu hari nnt aku akan dapat juga camera itu. InsyaAllah…

(follow me on facebook)